HTML

a Világ és ami benne van...

Az élet és más egyéb apróságok...

Friss topikok

  • hottentotta: Egész nyugodtan, semmi szégyellnivaló nincs azokban a posztokban :) Már csak ezért sem, mert sokái... (2008.10.29. 07:47) Navigator kedvéért :)
  • varazslatosabakusz: Bazeg poszt volt, azt vedd figyelembe :) (2007.12.19. 10:03) bazeg

Linkblog

az első

2007.11.30. 10:07 hottentotta

Na, akkor ez is elkezdődött...

Ez az első postom, de már elég régóta szerettem volna egy ilyet, mert a faszom televan egy csomó dologgal, amit én most itt leírok nektek, ti meg elolvassátok, én megkönnyebbülök, ti meg majd mérgelődhettek helyettem is  :)

A blog nevéről ne kérdezzetek, fingom sincs, miért pont ez jutott eszembe, ha nem tetszik, majd kitalálok valami mást. Egyébiránt az oldal nem tudom miről fog szólni, specifikus téma nincs, de aktuális mindig lesz.

Első postnak legyen ennyi elég, megpróbálom naponta frissíteni, de az elején ez szerintem sűrűbb lesz, később meg ritkább ( ahogy elhagy a kezdeti lelkesedésem ).

Minden jót !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazslatosabakusz.blog.hu/api/trackback/id/tr63247631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása